Detail

Základní informace


Úřední název

Anila s.r.o.

IČO

27774368

DIČ

CZ27774368

Obec

Šenov

Část obce

Šenov

Ulice

Hlavní

Číslo popisné

12

PSČ

73934

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

10. 12. 2024

Evidenční číslo smlouvy

904086649.00.000/KRPA-56575/ČJ-2024-0000MT

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Dodání záznamových a komunikačních sad pro výbavu motocyklistů KŘP hl. m. Prahy k zajištění úkolů výkonu služby prvosledových hlídek souvisejících se zajištěním bezpečnosti. Dále viz Příloha č. 1 – Technická specifikace a Příloha č. 2 – Cenová tabulka. Termín plnění od - do: Dodání zboží po podpisu kupní smlouvy v co nejkratší době od obdržení písemné objednávky, nejpozději do 12. prosince 2024. Místo dodání / převzetí plnění: Provozovna dodavatele na území České republiky. Kontaktní osoba pro převzetí zboží: Mgr. Josef Jeřábek, tel. 974 888 846, mobil: 731 553 425. • Zadavatel vyžaduje zaslání 1 ks vzorku od každého typu zboží (1 ks tablet – bezdrátové zrcadlení mobilního telefonu, 1 ks bluetooth headset do helmy, 1 ks Interkom, 1 ks kamerový systém na motocykl, 1 ks bluetooth klíčovací tlačítko ptt, 1ks medic ledvinka). UPOZORNĚNÍ: Uchazeč bere na vědomí, že veškeré součástky policejní výbavy budou za účelem vhodnosti použití pro dané účely podrobeny důkladnému testování, při kterém dojde k jejich zásadnímu poničení. Zadavatel v tomto směru neposkytne uchazeči jakoukoliv náhradu. TERMÍN PŘEDLOŽENÍ VZORKŮ: do 27. 11. 2024 do 10.00 hodin MÍSTO A ZPŮSOB PŘEDLOŽENÍ VZORKŮ: Poštou doporučeně: ve dvou obalech, z nichž vnitřní bude označen názvem účastníka a názvem VZ „Dodání motocyklové výbavy“, a to na adresu zadavatele: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 7/306, 110 00 Praha 1 Upozornění: Při podání vzorku poštou se za datum doručení považuje okamžik převzetí zásilky zadavatelem (den, případně hodina převzetí poštovní zásilky se vzorkem na příslušné podávací poště zadavatele). Poštovní zásilky přebírá zadavatel na příslušné poště každý pracovní den v 08:00 hod.. Je tedy nutné, aby poštou podaný vzorek, byl na tuto poštu doručen nejpozději předchozí pracovní den před posledním dnem lhůty pro podání vzorku. Osobně: na pracoviště odboru veřejných zakázek v pracovní dny (od 08:00 – 13:00 hod.) na adrese: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel. z vrátnice objektu: 823251, 3, 5 mobilní telefon: 731 553 241 Při osobním předání požaduje zadavatel uložení vzorku v uzavřeném obalu označené názvem účastníka a názvem VZ: Dodání záznamových a komunikačních sad pro výbavu motocyklistů KŘP hl. m. Prahy.

Smluvní cena bez DPH

164 287,57

Smluvní cena s DPH

198 788,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

164 287,57

Smluvní cena s dodatky s DPH

198 788,00

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/31371776

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne